
Întrebări?
Discută cu Experții Noștri
Suport Clienți
Întrebări și Răspunsuri
Care este avantajul unei comenzi online ?
– Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate ulterior in ordinea inregistrarii lor
– Primiti un sumar al comenzii la adresa de mail lasata la plasarea comenzii
– Comenzile au prioritate la procesare
– Comenzile au prioritate la expediere
– Comenzile au prioritate la ridicare
Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez ?
Daca ati constatat ca lipsesc produse din colet, va rugam sa ne aduceti la cunostinta in maxim 24 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de contact sau pe mail la vanzari@carhouse.ro. Orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.
Produsul primit este deteriorat. Cum procedez ?
Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la vanzari@carhouse.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.
Care este tara de provenienta a produselor?
Fiecare producator are unitati de productie, in toata lumea si nu putem cunoaste exact ceea ce scrie pe fiecare produs. Deoarece produsul se afla in stoc depozit furnizor, doar in urma comenzii dvs. se pot verifica aceste date individuale.
Cate bucati sunt intr-un set placute sau saboti frana?
Toate seturile de placute sau saboti frana sunt pentru doua roti, fata sau spate.